Klacht: Defecte lader en Display

op 10 oktober 2019 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 september 2019 melding gemaakt van defecte lader en display.
Na 8 dagen de eerste reactie per email, lader en display zouden per post opgestuurd worden. Na 3 weken nog niets ontvangen. Gebeld met helpdesk, display en lader zouden in bestelling staan. Leverdatum was niet bekend. 10 dagen later geen resultaat en wederom met de helpdesk contact opgenomen. Display staat in bestelling, leverdatum wederom niet bekend. Lader was niet bekend, zou besteld worden en volgende week geleverd worden.

Gewenste Oplossing:

Spoedige levering (of leverdatum) van lader en display.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Amslod in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amslod een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Amslod

Heeft op 10 oktober 2019 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jo Jaminon,

Ik begrijp dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega's op de service desk hierover. Helaas hebben we niet altijd alle onderdelen op voorraad waardoor dit wat langer kan duren. Inmiddels hebben we de onderdelen op voorraad en we sturen de onderdelen vandaag op!

Met vriendelijke groet,
Anne van Amslod

Alle klachten die gemeld zijn door jojam