Klacht: Slecht

op 19 augustus 2018 over Amrath Hotel in de categorie Hotels

We zijn dit weekend terug gegaan naar het hotel waar we 4 jaar geleden zeer naar ons zin hadden.
Wat een fout.
Hotel is nooit meer bijgehouden lijkt wel.
Spullen stuk, muren vies.
Ons welkom diner heeft drie uur geduurd.
Niet omdat het zo gezellig was maar omdat we het pas na 2 uur en een aantal klagen kregen.
We waren al zover om weg te lopen dat Eline kwam zeggen dat ze er aan gingen beginnen.
Nou goed, na een half uur kwam mijn vis en mijn man zijn biefstuk.
Ik heb heerlijk gegeten maar mijn man zijn biefstuk was een leren lap geworden.
Het toetje heeft Eline zelf maar gepakt want ook daar moesten we lang op wachten.
1 kok en een grote groep die lopend buffet hadden.
Daar moesten wij maar op wachten.
De enige dame die de bediening deed ( Eline) maakte er het beste van.

Slapen konden we bijna niet deuren klappen hard dicht.
Welness was wel weer fijn maar we weten nu ook dat je zeer te koop loopt omdat mensen je vanuit het hotel gewoon kunnen zien lopen.
Privacy heb je niet, ze zouden zo foto’s van je kunnen maken.
Het stel van het buffet liepen dan ook kinderachtig te lachen nadat ze erachter kwamen dat ze goed zicht hadden op naked people.

Heerlijk gegeten in Sittard want nogmaals in het hotel eten was een no go.

Het ontbijt op zondagochtend was zo slecht geregeld dat we niet konden wachten om onze koffers te pakken.
Er was geen koffie, er waren trouwens ook geen kopjes of glazen om überhaupt wat te kunnen drinken.
Brood was op en broodbeleg was alleen nog kipfilet of kaas.
De dame in kwestie aangesproken maar ik kreeg te horen dat ze alleen stond en ze eerst het belangrijkste ging doen ( dit was een schaal met geklust ei aanvullen waar nog genoeg inzat. )

Na een half uur nog niks aangevuld dus weggegaan met lege buiken

Laat ze de hele zooi eens goed opknappen en meer personeel inzetten

Bij de welness moet er echt meer neer gezet worden dan een hek.
Vanuit hotelkamers kun je ook gewoon alles zien wat er buiten bij de welness gebeurd.

Dit is helemaal niet met wat wij 4 jaar geleden hebben ervaren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amrath Hotel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amrath Hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.h de jong