Klacht: Foutieve melding op de booking.com

op 04 december 2018 over Amrath Hotel in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind oktober zijn wij bij Amrath hotel in maastricht geweest.
We hadden een kamer geboekt met bubbelbad via Booking.com met een goede aanbieding.

Aangekomen in het hotel werd ons medegedeeld dat de kamers geen bubbelbad hadden (alleen de suites) en dat dit een typefout was op de website. We konden wel upgraden voor een hoog bedrag per nacht.

Achteraf dus een misleidend lokkertje wat niet chique is.

Gewenste Oplossing:

De kamer die ik geboekt had voor de prijs die ik geboekt heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amrath Hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amrath Hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deuz14