Klacht: Ambtelijk stuk

op 28 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik wil even mijn ongenoegen over u bedrijf kwijt. Ik heb diverse malen een mail gestuurd (3x) via de site syncasso.nl maar daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. Ik heb tevens een mail gestuurd via mijn eigen email naar post@syncasso.nl maar ook niks mogen ontvangen. Ik vind dat erg raar voor zo\’n groot incassobureau. Ik heb volgende klacht: Ik heb openstaand saldo bij FBTO. Ik vraag FBTO om rekeningoverzicht/declaratieoverzicht naar krijg deze pas weken later. Intussen een brief van u met het openstaande saldo en dat ik wel een regeling wil.
Ik heb nooit èen reactie gekregen. Ik kreeg toen ineens ambtelijk stuk! Ik heb aangegeven dat mijn vader op sterven lag en niet kon komen. Weer niks gehoord. Afgelopen dinsdag weer een ambtelijk stuk en weer verhoogd.

Ik ben pas tevreden als de extra kosten € 244 eraf gehaald worden want dat had mijns inziens niet gehoeven als er gewoon gereageerd was op mijn mail wat betreft een regeling en ik wil alsnog een regeling over oorspronkelijk bedrag.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 30 mei 2016 om 11:00 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 30 mei jl. een brief verzonden naar betrokkene, waarin wij benoemen dat wij het verzoek van een betalingsregeling hebben ontvangen. Na ontvangst van nadere informatie zullen wij het verzoek van de regeling verder beoordelen. Wij vertrouwen erop deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Heeft op 01 juni 2016 om 10:00 geantwoord

Starre houding en niet mede menselijk! Ik had gereageerd voordat ze verdere stappen hebben ondernomen dus extra kosten is niet terecht!

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda Haven