Klacht: Ambtelijk stuk (deel 2, na toegezonden reactie vanuit hun)

op 31 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Werkelijk waar wat een bedrijf met een zeer starre houding. Er word gewoon weg niet gereageerd op wat er speelt. Word er überhaupt wel gelezen wat er hier geschreven word? Nou ik weet wel zeker van niet. Hup we lezen klacht –> printen papieren uit –> stoppen het in envelop en sturen iemand naar de brievenbus/postkantoor. Ik heb aangegeven wat speelt: Er staat bedrag open (omdat er bij FBTO alleen per automatische incasso betaald kan worden is regeling vervallen) dat ik wel regeling wil en ook bereid ben te betalen. Ik heb aangegeven dat ik diverse keren mail heb gestuurd ZONDER enige reactie. En nu ook weer er word standaard een antwoord gekopieerd en onder de klacht neergezet omdat ze zogenaamd niet verplicht zijn er openlijk op in te gaan. Nou het is meer dan menselijk daarop een reactie neer te zetten. Ik kreeg vandaag de post en er is niks mee gedaan. Hoewel ik dus eerder gevraagd heb voor regeling geen reactie. Ik heb niet naar afspraak kunnen komen omdat mijn vader op sterven lag!!!!!! (Inmiddels overleden) Daarop sturen ze weer brief met ophoging van nota met :

€ 117 griffiekosten
€ 90 voor exploot en
€ 24,79 andere kosten

Totaal: € 231,79 die gewoon weg hadden voorkomen kunnen worden als er gewoon gereageerd was op mijn verzoek van toen een regeling. Nee hoor we melken gewoon de burger uit met deze kosten!!!

Ik heb overigens mijn rechtsbijstand ingeschakeld.

Bovenstaand goed lezen en terug kijken in jullie postvak in naar mijn berichten. 2 verstuurd via syncasso.nl en 1 via post@syncasso.nl
Plus de kosten ervan af of in ieder geval daarover in overleg te gaan en daar oplossing bij zoeken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 01 juni 2016 om 09:46 geantwoord

Syncasso heeft op 1 juni jl. een brief gestuurd naar betrokkene. Op deze website zullen wij verder niet inhoudelijk ingaan op de door ons gegeven reactie, maar wij hebben de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan betrokkene toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandelde.

Heeft op 04 juni 2016 om 10:48 geantwoord

Niet eens met weer een brief (dezelfde) en starre houding. Geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda Haven