Klacht: Amateuristische bende!

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Amateuristisch! Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt! Wat een slechte communicatie. Ik zou mijn pakket zaterdag 3 februari ontvangen tussen 11-15u 4 uur thuisgezeten voor niks! Toen werd het maandag 5 februari! Niks!! Ik belde op na weer 4 uur voor Jan met de korte achternaam gewacht te hebben.
Toen was het pakket vermist! Wat kan ik daarmee? Helemaal niks! Ik moet de verzender berichten kreeg ik te horen. Jullie maken er een puinhoop van en ik moet daar moeite voor doen! Omgekeerde wereld!
Toen heb ik woensdag weer gebeld! Het pakket zou namelijk die woensdag 7 februari komen tussen 11-15?? (Stond online) Dus ik gebeld rond 15:30 want het was weer niet gekomen!!! “is het weer terecht?” Vroeg ik. Ja het was weer terecht. Maar niet ingepland!!
Zou het donderdag 8 februari komen dus ik een verzoek om het af te laten geven bij een DHL service station. Ja geen probleem. Geregeld meneer!
Staat er donderdagochtend toch weer dat het naar mijn adres gaat!!! Dus ik bel… de medewerker zegt: ‘nee meneer niks aan de hand wordt bezorgd bij een service station’ ik zeg nog dat het weer oo mijn adres staat. “Nee meneer dat ziet u verkeerd”
Wordt het alsnog bij mij thuis afgeleverd met de “mazzel” dat er iemand thuis was!!
Belachelijk slechte service!! Ik bestel ook eens een keer wat! Is dit de normale gang van zaken?!
Ik heb het idee dat bij het bellen van nummer ‭(088) 345 43 99‬ je of iemand aan de telefoon krijgt die kundig overkomt, maar niet de juiste informatie overbrengt. Of je krijgt iemand die absoluut geen idee heeft waar hij/zij over praat.
Machteloos sta je! Bij alles word je doorgestuurd naar je verzender!
Heel makkelijk!! 0 compensatie! En het lijkt gewoon dagelijkse kost als ik de medewerkers zo hoor!
Nooit meer DHL!

Als mijn klacht serieus genomen word en er serieuze stappen gemaakt worden om
mensen degelijk op te leiden!
Een compensatie verwacht ik allang al niet meer! Maar doe wat aan die amateuristische bende daar!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 15:48 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat de levering van uw zending niet juist is verlopen. Tot onze spijt hebben wij uw zending moeten uitstellen wegens overmacht. De volgende dag hebben wij de levering moeten uitstellen in verband met een probleem met het pakket. Uiteraard betreuren wij het dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. De volgende dag is uw zending alsnog geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 11 februari 2018 om 03:40 geantwoord

Er is geen oplossing.
Ja ik heb mijn pakket ontvangen! Veel te
Laat! Was voor een verjaardag. Ik stond niet alleen voor lul op die verjaardag, komt bij dat ik tot 3x toe voor niks thuis ben gebleven. En ik vervolgens dus vraag om het af te laten leveren bij een service point. Zelfs dat is niet gelukt!!! Ik bel er die betreffende ochtend nog over! Nee meneer dat ziet u verkeerd! Het gaat naar een servicepoint! En alsnog thuis afgeleverd!
Ik moet als ik deze “oplossing” lees blij zijn dat het pakket toch is gekomen!
Om te janken! Ik heb mijn bericht bewust niet openbaar geplaatst! Maar het interesseert DHL geen moer... ik ben maar weer 1 van de massa die een probleem heeft met ze.
En dan niet eens een die regelmatig pakketten verstuurd.
Ja mijn pakket is er... maar ik ben de zeikerd. Ik moet de verzender berichten, ik moet maar wachten en ik moet blij zijn dat mijn pakket toch is gekomen.
Diep triest! Het gaat mij niet om het geld. Hoef ook geen compensatie, maar zou graag horen dat ik gelijk heb dat dit belachelijk is!
Mijn verhaal is niet eens fatsoenlijk gelezen. Dit is gewoon een standaard bericht.
Nee er is niks opgelost! Voel me totaal niet serieus genomen!

Alle klachten die gemeld zijn door Ra000ul