Klacht: Amateurisme

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst komt mijn pakketje niet aan op de vermelde dag en hoor ik niks over de huidige stand van zaken. Vervolgens zelf contact opgenomen en te horen gekregen dat mijn pakketje verkeerd was gesorteerd. Zodoende maar aangegeven dat zij mijn pakketje op een van DHL’s ophaallocatie moesten bezorgen. Eenmaal aangekomen op locatie ligt het DHL systeem eruit en mag ik mijn pakketje niet mee. Ronduit slechte service dit.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er fatsoenlijk wordt gecommuniceerd en mijn pakketje gewoon op de dag wordt afgeleverd zoals beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Staal,

Bedankt voor uw melding. wat vervelend dat u het pakket niet meekreeg nadat het al vertraagd was. Ik ga navragen wat er aan de hand is geweest.

Ik zie dat u het pakket vandaag alsnog heeft kunnen afhalen. Mijn excuses dat u nu nog langer heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Staal