Klacht: Alweer ontvreemd de postbezorger onze pakketten.

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 26-9-2017 een klacht ingediend dat de pakketbezorger van post.nl geen pakketten bij ons wil afleveren, deze laat een brief in de brievenbus met hierbij het bericht dat de pakketten door ons opgehaald kan worden op een afhaalpunt.
Post.nl had beloofd hier wat aan te doen/ de bezorger hierop aan te spreken.
4-10-2017 kijk ik uit mijn raam, zie dezelfde bezorger en zie ho deze een brief in mijn brievenbus stopt.
U KAN U PAKKET OPHALEN BIJ 1 VAN ONZE AFHAALPUNTEN..
Post.nl doet dus weinig tot niks aan de klachten van klanten, deze bezorger, die dit tot 5 keer mag en kan doen (tot nu toe) had allang ONTSLAGEN moeten worden.
EEN NORMAAL BEDRIJF: KLANT IS KONING….POST.NL: KLANT IS GEWOON EEN KLANT.

Dat dit een keer ophoud en ik gewoon mijn bestelde pakketten geleverd krijg, waar ik ook voor betaal.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 oktober 2017 om 12:49 geantwoord

Geachte heer Van Aalten,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat de bezorger geen zendingen meer bij u wil bezorgen.

Ik begrijp dat dit erg frustrerend is en dat u hier niet van gediend bent. Ik zie dat er meerdere klachten en melding in ons systeem staan. Er wordt op het moment gewerkt aan een andere bezorger op deze route.

Deze bezorger zal een andere route aangewezen krijgen zodat er gewoon bij u bezorgd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Alverodak