Klacht: Alweer niet geleverd

op 20 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHL,

Ik zou vrijdag tussen 18:00 en 21:00 een pakket ontvangen van jullie, dat ging helaas niet door i.v.m. overmacht. Kan gebeuren. Nieuwe afspraak was dat het pakket zaterdag tussen 11:00 en 15:00 bezorgt zou worden. Ik ben de hele dag thuis gebleven maar geen pakket hoor. Wel bijzonder is dat ik een melding kreeg dat ik niet thuis zou zijn geweest op moment van levering. Dat was ik dus wel en er is niemand aan de deur geweest!! Aardig boos maar weer een nieuwe afspraak gemaakt. Nu zou het pakket maandag tussen 18:00 en 21:00 bezorgd worden. En raad eens……. weer tijdelijke overmacht! Ik ben er helemaal klaar mee DHL en wil gewoon mijn pakket!

Als ik mijn pakket in handen heb!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 juni 2017 om 15:47 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat uw pakket zoveel vertraging heeft. Hiervoor onze excuses. Zoals de planning er voor vanavond uitziet heb ik er alle vertrouwen in dat we vanavond uw pakket daadwerkelijk kunnen afleveren. Hopelijk is hierbij 3x scheepsrecht. Ik ga iedergeval een melding maken van de afmelding van afgelopen zaterdag. Dit is natuurlijk niet correct.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Robert_vandergraaf