Klacht: Alweer niet bezorgd

op 30 juni 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het was vandaag voor de vierde keer weer prijs. Na de hele dag wachten op DHL krijg ik opeens een mail met de tekst Onze bezorger stond om 19.31 helaas voor een dichte deur met je pakket.
Das nou vreemd.Geen bel gehoord en toch heeft er blijkbaar een bezorger van DHL voor de deur gestaan.(Misschien had hij/zij moeten bellen).
Is nu de vierde keer dat DHL verzuimd om een pakket te bezorgen.
Het valt ons op dat het fout gaat als een pakket iets later op de avond bezorgd moet worden.

Gewoon als de bezorgers van DHL dat doen waar ze betaald voor worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 juli 2020 om 11:41 geantwoord

Goedemorgen,

De twee zendingen waar mijn collega het over had zijn niet beiden recente zendingen. Ze heeft teruggekeken naar oudere zendingen, in dit geval bijna een maand geleden, en daar inderdaad ook een niet-thuis scan gezien in de avonduren.

Ik zie geen 'tweede pakketje' dat momenteel naar u onderweg is. Mocht u toch nog wat missen dan is contact opnemen met de verzender inderdaad een goed idee. Die kan u dan van een zendingsnummer voorzien.

Dion
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 juli 2020 om 16:55 geantwoord

Inmiddels de leverancier op de hoogte gesteld over de manier hoe DHL met de levering van hun artikelen omgaat. Aangezien de verkoper juridisch aansprakelijk blijft tot dat het online gekochte artikel correct afgeleverd is.
Betekend dit voor de verkoper dat het voor hem ook belangrijk is dat DHL zijn opdracht waarvoor betaald is goed en correct uitvoert.
En niet door een DHL bezorger helemaal niet bezorgd wordt omdat die geen zin heeft.

Emile Smulders

Alle klachten die gemeld zijn door Emile Smulders