Klacht: Alweer heeft DHL het verprutst

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag stond er weer een bezorging gepland voor een ander pakket, met tot mijn grote spijt is dit pakket met DHL vervoerd. Ik kon bij de bestelling van de goederen jammer genoeg niet kiezen voor een andere vervoerder.

Tijdvak die gepland was: 12:00-18:00
Middag vrij genomen van het werk omdat dit een enorm belangrijk pakket is. Ik kom thuis om kwart voor 12 om een kaartje in de bus te zien dat de bezorger om 11 uur al langs is geweest. Inhoud van het pakket heb ik morgenochtend om 8 uur al nodig.

Dat de DHL nou eens alles lekker op een rijtje krijgt. Met PostNL heb ik nog nooit een probleem gehad! De mogelijkheid om \'s avonds het pakket op het depot op te halen. Persoonlijke excuses ipv constant het standaard riedeltje te horen \'Sorry hier kan ik niets aan doen\'. Het gaat te vaak fout!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 15:23 geantwoord

Goedemiddag,

Enorm vervelend dat de chauffeur te vroeg was langs geweest, mijn excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten!

Ik zie dat u uw pakket inmiddels heeft ontvangen, desondanks zal ik hier direct melding van maken bij het depot zodat dit besproken zal worden met de chauffeur.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mhur