Klacht: Alweer geen folders

Petra Terlouw op 14 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het folderpakket deze week weer niet ontvangen. Hier de hele straat niets gehad. Jammer dat dit regelmatig gebeurt. En straks ligt de hele stapel weer ergens bij de sloot.

Gewenste Oplossing:

Betere controle bij klachten.en bezorgers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 september 2021 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Terlouw,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Excuses voor het ongemak en een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Petra Terlouw

Heeft op 15 september 2021 om 18:48 geantwoord

Dan heb ik nu nog geen folders!

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Terlouw