Klacht: Alweer een pakket onbestelbaar door Post NL

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas is er weer een pakket naar depot 99054 gegaan, die zien we dus nooit meer terug. Per abuis is er een verkeerd huisnummer op de track& trace bon gekomen, terwijl het juiste huisnummer op het pakket staat vermeld. Nu schijnt het zo.n onoverkomelijk probleem te zijn om het pakket met nr. 3SKABA298721189 naar het juiste adres te sturen. Er zijn al heel wat telefoongesprekken geweest, zowel ik, de verzender als de ontvanger heeft uren aan de lijn gewacht en gehoopt op een oplossing maar dat schijnt niet mogelijk omdat Post NL geen enkele verantwoording neemt. Schandalig!! zo wordt er met onze spullen omgegaan, men is te beroerd om een vinger uit te steken en ook werd ik zeker niet vriendelijk te woord gestaan door de medewerkster.

Het pakket, met 1 donkerblauwe winterjas met bont, 1avondjapon zwart met rood en 1 rok en top, moet zsm ij het juiste adres worden afgeleverd, zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit pakket op te sporen? Het juiste adres is REIMERSEWAALSTRAAT 1F4 1069AE Amsterdam.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Esther Sormani

10 maanden geleden - Het probleem is opgelost, het pakket is gisteren bezorgd bij het juiste adres. Hartelijk dank en vr.groeten Esther

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 10:50 geantwoord

Geachte mevrouw Sormani,

Hartelijk bedankt voor uw melding en aanvulling. Ik ben blij om te horen dat dit pakket toch nog op het juiste adres terecht is gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Sormani