Klacht: Alweer een pakket kwijt.

op 16 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is al tweede keer dat een pakket niet wordt bezorgd en gewoon kwijt is. (terwijl er staat dat hij is afgeleverd bij de buren)
Je kan dan heel leuk een onderzoek laten instellen vanuit DHL.. Maar hier hoor ik nooit meer wat over.
Meerdere buren in deze wijk hebben problemen met deze pakketbezorger.
Zo zet hij ook regelmatig gewoon de pakketten in de centrale hal. En vertrekt hij gewoon weer.
Daarbij komt dat deze bezorgen loopt te flirten met elke vrouw die hij hier tegenkomt.
Zo heeft hij mij een roos gegeven en een massage aangeboden. En kwam hij bij mijn buurvrouw ook met een roos aan maar is daar zelfs ook een keer aangekomen met drank om wat te komen drinken.
Deze klacht is vanuit mij en en mijn buurtbewoners.

Ik vind dat deze pakket bezorger moet worden ontslagen.
Want er klopt niets van.

Daarnaast vind ik het raar dat dhl niet gewoon de bezorger kan bellen om te vragen waar hij het pakket heeft bezorgd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedendag, Dat is een buitengewoon vreemde en vervelende situatie wat u zo omschrijft. Ik kan me goed voorstellen dat als dit zo is, dat u en uw buren hier allesbehalve op zitten te wachten. Heeft u wellicht een zendingsnummer als voorbeeld zodat ik de bezorger kan achterhalen, het kan namelijk zijn dat er meerdere bezorgers in uw regio actief zijn. Dan kan ik hiermee voor u aan de slag! Met vriendelijke groet, Mike

DHL

Heeft op 16 juni 2021 om 12:44 geantwoord

Goedemiddag,

Dank voor uw bericht!

Helaas kunnen we hiermee niet achterhalen wie de bezorger is. We hebben echt een traceernummer of een kentekennummer nodig. Er rijden namelijk meerdere bezorgers van verschillende afdelingen. Dit hoeft dus niet direct van DHL Parcel te zijn geweest. Mocht u deze informatie kunnen achterhalen horen we erg graag van u, zodat we een klacht kunnen doorzetten.

Met vriendelijke groeten,

Sinan
DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Vialis

1 maand geleden - 3SMDA103326900

Alle klachten die gemeld zijn door Vialis