Klacht: Alweer een door mij verzonden brief niet aangekomen!!

op 22 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een op 14 april j.l. door mij in Arnhem geposte brief is tot op heden niet op de bestemming in Zandvoort aangekomen.

De teller van niet aangekomen (door mij verzonden) brieven voor dit jaar staat nu al op 3 stuks en er zijn nog maar ruim 4 maanden om. Dat wordt dus een nieuw record dit jaar als dit zo door gaat. (In 2015: 4 stuks niet aangekomen bij geadresseerde en 2 stuks zelf niet ontvangen)

Gewenste Oplossing:

Wanneer PostNL nu eens wat extra's doet en niet alleen met een standaard-excuus komt. Ik heb alles bij elkaar een schadepost van bijna 100 Euro.

Ik hoor ook van anderen dat post geregeld niet aankomt: post kan niet zomaar verdwijnen: waar liggen al die niet bezorgde stukken??

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Derks, Ik vind het erg jammer om te horen dat u zoveel problemen ervaart met het verzenden van uw post. Zou u het adres van de ontvanger willen sturen? Dan ga ik hier een melding van maken. Op welke wijze heeft u de post ingeleverd? Via een brievenbus of op een postkantoor? Zou ik de locatie daarvan mogen weten? Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop spoedig van u te horen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Gerard Derks

10 maanden geleden - Ik heb zojuist uw vragen beantwoord per email.

Reactie van de melder van de klacht Gerard Derks

10 maanden geleden - Waarom is deze op 8 mei j.l. geplaatste klacht niet zichtbaar in het lijstje klachten over PostNL? (Daar ontbreken klachten met de datum 8 mei 2016). Ik vind deze klacht nu alleen terug bij "Mijn klachten".

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Derks, Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen bij de geadresseerde. U geeft aan dat dit vaker gebeurt. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak en de ontstane schade. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, heb ik aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben niet de mogelijkheid om u verder te helpen per e-mail. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken mij alsnog te voorzien van het adres van de ontvanger. Kunt u me daarnaast vertellen via welke brievenbus of welk postkantoor u het poststuk heeft verzonden? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Gerard Derks

10 maanden geleden - * De brief is gepost in Arnhem in de brievenbus op de hoek van de Novalaan/Oude Velperweg of die aan de Wichard van Pontlaan. * De ontvanger woont aan de Burg. v. Alphenstraat in Zandvoort. De ontvanger heeft mij laten weten dat hij de laatste tijd diverse slechte ervaringen heeft met (het niet bezorgen van post door) PostNL.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Derks, Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie. Zou u voor de volledigheid nog de naam en het huisnummer van de ontvanger willen sturen? Dan kan ik de klacht compleet maken. Ik hoor graag van u. Mocht u dit liever niet op deze wijze door willen geven, kunt u ook altijd contact opnemen met onze klachtenservice. Wij zijn bereikbaar op verschillende manieren. Zie ook: www.postnl.nl/klantenservice (rechts onder op de pagina). Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Derks, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we nog de naam en het huisnummer van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2016 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Derks,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 02 juni 2016 om 14:27 geantwoord

De gevraagde informatie is al lang doorgegeven. Zojuist geprobeerd via de klantenservice contact op te nemen, maar dat is hopeloos. Flinke basiskosten per gesprek, dan oneindige keuzemenu's en vervolgens steeds het bericht \"alle medewerkers zijn (nog steeds) in gesprek\". Intussen staat ook deze klacht weer op \"opgelost\" maar er is net als bij mijn klacht van vorig jaar HELEMAAL NIETS OPGELOST !!!!!!! (Hoe zo \"97% opgeloste klachten\"???)
De ergernis over dit .... bedrijf is alleen maar toegenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Derks