Klacht: niet volledige levering

op 29 augustus 2011 over Aluwallet.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde 2 aluwallets – een promoaanbieding.
Na het verstrijken van één maand en een hoop klachtenmails op info@aluwallet kreeg ik 1 van de 2 exemplaren geleverd.
nog steeds stuur ik herinneringsmails met de vraag of ik mijn tweede exemplaar nog mag ontvangen.
Ik krijg zelfs geen reactie meer op mijn mails.

Gewenste Oplossing:

levering 2de exemplaar of verschil van aankoopsom (met één aluwallet) terug gestort op rekening

Bericht van Privapharma

8 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,Ik ga er vanuit dat u klacht al is opgelost hier wij geen openstaande klachten hebben. Zo niet neemt u dan alstublieft contact op via info@aluwallet.nl of via ons telefoonnummer (staat op de site). Klanttevredenheid staat voor ons boven alles! Let op: wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 12-17 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aluwallet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aluwallet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aluwallet.nl

Heeft op 01 oktober 2012 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

missende deel van de order is nagestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Dr. Alban