Klacht: Made in China

op 03 oktober 2011 over Aluwallet.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Afgelopen maand een Aluwallet gekocht voor mij, en mijn vrouw. Artikel naar behoren ontvangen, echter die van mij was na een maand al stuk. Hij is tijdens een betaaltransactie gevallen, en hierbij is het lipje van de sluiting afgebroken. Nader onderzoek bleeek dat de binnenkant van plastic is, en met dubbelzijdig plakband is vastgemaakt aan het aluminium omhulsel. Blijkt dat er aan de binnenkant met een lettertag staat”made in China”
Artikel zelf is niet deukvrije en waterdicht, en er kan zeker geen vrachtwagen overheen rijden!!!!

Nieuwe Aluwallet

Bericht van Privapharma

8 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,Bij een probleem met ons product kunt u altijd binnen 14 dagen kosteloos omruilen. Ook zijn wij vaak bereid na deze periode een product te vervangen omdat wij achter ons product staan. Wij hebben hier al vaker voor de lol met een auto over de wallet gereden met telkens succes! De wallet is regen en spatwaterdicht en beschermd tegen RFID en schok/kras van u passen. Wij leveren het meest hoogwaardige product op de markt en hier staan we ook volledig achter. Het product wat u hier beschrijft komt niet bij ons vandaan misschien een alumawallet? wij verkopen geen product met dubbelzijdige tape??

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aluwallet.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aluwallet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aluwallet.nl

Heeft op 01 oktober 2012 om 09:21 geantwoord

De klant heeft de mogelijkheid gekregen het product terug te sturen en het geld terug te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alu