Klacht: Lege envelop ontvangen!

op 08 december 2011 over Aluwallet.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Onlangs heb ik een aluwallet besteld en na 2 dagen niks te hebben ontvangen heb ik gemaild waar mijn bestelling blijft. Dag later kreeg ik mail terug dat de bestelling was verstuurd. De dag erna heb ik een envelop ontvangen zonder inhoud! Deze was ook niet opengescheurd. Hierover een mail gestuurd hoe we dit gaan oplossen maar ik krijg geen reactie meer. Probeer ook al 2 dagen telefonisch contact te zoeken zonder resultaat. Kan alleen een boodschap achterlaten.

De bestelling opnieuw ontvangen met inhoud of geld terug.

Bericht van Aluwallet.nl

7 jaren geleden - Beste,Helaas zijn er veel problemen bij PostNL met kwaliteit en service. Wij maken steeds meer mee dat pakketjes weg raken of (waarschijnlijk door de betreffende bezorger) worden leeggehaald. We zijn hier druk mee in gerechtelijke stappen tegen PostNL. Stuurt u alstublieft u bestelnummer op met de klacht erbij dan zullen we zorgen dat u zo snel mogelijk een nieuwe ontvangt.Met vriendelijke groet,Aluwallet.nl - Keeps your cards!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aluwallet.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aluwallet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aluwallet.nl

Heeft op 01 oktober 2012 om 09:19 geantwoord

Er raken helaas nog welleens pakketjes zoek bij PostNL. Het pakketje is opnieuw verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Royoverink