Klacht: Jan Aarsen

op 30 augustus 2011 over Aluwallet.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Ik heb AluWallet.nl geregeld mailtjes gestuurd over mijn bestelling die ik heb gedaan op 8-8-2011 maar krijg ieder keer smoesjes gemaild en telefonisch zijn ze niet te bereiken , ja alleen via de voicemail kun je ze bereiken en die spreek ik niet in want het helpt allemaal niet . Het is een bedrijf van niets.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg maar dat betwijfel ik op of dat lukt, want ze reageren traag of helemaal niet.Ze behandelen de klant als een .............
maar niet als klant . Want die dingen die ik besteld heb wil ik niet meer hebben en zeker niet van dit bedrijf.

Bericht van Privapharma

8 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,Ik ga er vanuit dat u klacht al is opgelost hier wij geen openstaande klachten hebben. Zo niet neemt u dan alstublieft contact op via info@aluwallet.nl of via ons telefoonnummer (staat op de site). Klanttevredenheid staat voor ons boven alles! Let op: Wij zijn telefonisch alleen bereikbaar tussen 12u en 17u op werkdagen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aluwallet.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aluwallet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aluwallet.nl

Heeft op 01 oktober 2012 om 09:24 geantwoord

De klant heeft de mogelijkheid gekregen het product terug te sturen en het geld terug te ontvangen.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aluwallet.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht sandor

7 jaren geleden - IS DEW KLACHT OPGELOST ??????????????????????????????????????????? BIJ MIJN WETEN NIET MAAR IK BEN MIJN € 25 TOCHAL KWIJT DUS DAT BEDRIJF KAN BETER OPHOUDEN MET DE BOEL TE BELAZEREN .

Alle klachten die gemeld zijn door sandor