Klacht: art.Aluwallet Combi Deal

op 20 september 2011 over Aluwallet.nl in de categorie Internetshops - Tassen

produkt terug gestuurd, eerst een mailtje gestuurd een mailtje terug gekregen we zien het produkt wel weer terug.
het produkt terug gestuurd in de juiste verpakking,daarna nooit meer iets gehoord,diverse malen gemaild, gebelt geen gehoor dit loop nu al ongeveer vanaf de eerste week van augustus 2011 ze geven aan dat het aankoop bedrag terug gestort wordt ik vraag me af of het bedrijf is over de kop,of ze doen er gewoon niets mee,maar ze blijven wel adventeren met het produkt.

dat dit gewoon een keer goed afgehandeld wordt,en dat ze het geld terug storten

Bericht van Privapharma

8 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,Af en toe kan het voorkomen dat een mail-adres niet door onze spamfilter komt. Daarom hebben we ook een telefoonnummer. Bij retour vragen wij de klant altijd een begeleidend schrijven te voegen. Anders is het voor onze distributie onmogelijk om de retour gekomen wallet te koppelen aan de verstuurder. Ook het vermelden van een rek. nr. is nodig dit omdat al onze transactie verlopen via multisafepay en we niet zomaar kunnen terugboeken, hiervoor hebben we u bankgegevens nodig.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aluwallet.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aluwallet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aluwallet.nl

Heeft op 01 oktober 2012 om 09:22 geantwoord

De klant heeft de mogelijkheid gekregen het product terug te sturen en het geld terug te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door prius2010