Klacht: 2 creditcardhouders besteld bij Aluwallet

op 23 augustus 2011 over Aluwallet.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Goederen via Ideal in het voren betaald. Moet tegenwoordig goederen worden anders niet geleverd. Verkeerde goederen ontvangen.Heb ik netjes teruggestuurd naar hun klantenserviceadres op hun site nl.Noordervaart 15, 1561 PS Krommenie. Diverse keren gebeld, ingesproke en ge-emaild. Tot op heden geen bericht. Op hun site staat nu: wegens omstandigheden gesloten.

Geld terug of de juiste bestelde goederen.

Bericht van Privapharma

8 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,We hebben vele weken geleden 2 weken lang technische problemen met onze webwinkel gehad, helaas konden we daardoor ook onze klantendatabase niet bereiken. Dit heeft geleid tot veel klachten, deze hebben we proberen direct op te lossen. Ik ga er vanuit dat u klacht inmiddels is opgelost. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben bel ons dan op werkdagen tussen 12-17 uur (nummer staat op de site)

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aluwallet.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aluwallet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aluwallet.nl

Heeft op 01 oktober 2012 om 09:27 geantwoord

Producten zijn opnieuw verstuurd.

Reactie van de melder van de klacht jfreund

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Totaal verbaasd vandaag een email te ontvangen m.b.t. klacht van augustus 2011. De klacht is inmiddels inderdaad opgelost, na vele emails en belletjes, Zeer slecht telefonisch bereikbaar. Heb ook nog met de instantie gebeld via wie ik betaald had. Uiteindelijk dus inderdaad opgelost. Geen excuus van Alluwallet en ik zal Alluwallet zeker niet aan bevelen. Ook ben ik zeer allert m.b.t. vooruitbetalingen. M.v.gr.

Alle klachten die gemeld zijn door jfreund