Klacht: Altijd zijn ze iets kwijt

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik lig ziek op bank en dan zeggen ze dat ze mijn pakket bezorgd hebben, terwijl ze helemaal niet aan de deur zijn geweest ik heb nog nooit zo’n rot bedrijf mee gemaakt.

Dan bel je op en dan schepen ze me af dat ik zelf maar naar het bedrijf moet bellen waar ik het bestelt heb, dit is heel triest gewoon schandalig, vooral omdat dit voor mij niet de eerste keer is.

Met geen vriendelijke groet.
Natasja

Ik eis dat DHL mijn pakket opzoekt op naam van mij Natasja Muermans, postcode 5171 LB, 20
De verzender is schuurmans schoenen. En binnen 24 uur bezorgd bij mij anders gaat er een brief naar rechtsbijstand.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 14:25 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.Wij zullen een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Hiernaast zal er wel contact moeten worden opgenomen door u met de verzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Natas36