Klacht: Altijd wat met DHL

lizkersten op 20 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tegenwoordig zijn wij verbaasd als de bezorging van DHL goed gaat. Regelmatig worden pakketjes beneden in het portiek neergezet zonder bericht, was er niemand thuis terwijl dit wel zo was, ligt het pakketje bij een afhaalpunt wat niet volgens hun eigen openingstijden open is telkens belde ik DHL hierover om steeds hetzelfde antwoord te krijgen ‘dit is een incident, u kunt geen klacht indienen’. Helaas gebruiken sommige webshops alleen DHL of laten ze geen keuze waardoor ik elke keer weer baal als ik een track en tracé van DHL krijg.

Nu weet ik dat je, om in mijn straat te komen, helemaal om het stadscentrum heen moet. Ik weet ook dat nu de straten afgesloten zijn dit echt wel eventjes omrijden is. Dit vind ik zelf ook heel erg vervelend want ik sta hierdoor zelf ook dagelijks in de file. Echter besluiten de bezorgers gewoon niet meer langs te komen. DHL doet hier niets mee.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een structurele oplossing vanuit DHL, bijvoorbeeld een vaste, betrouwbare bezorger die zijn werk serieus neemt. Mocht dit voorbeeld niet passend zijn hoor ik graag wat dat dan wel is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw Kersten, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Uw pakketten horen natuurlijk gewoon bezorgd te worden Graag ontvang ik trackingnummers ter voorbeeld zodat wij dit verder op kunnen pakken. Ik hoor graag van u. Alvast bedankt en een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte DHL parcel e-care

Reactie van de melder van de klacht lizkersten

1 jaar geleden - 3SHMR0008202353 3SBCS03321621

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! U stuurt het tracktrace-nummer van een retour en één van een pakket van januari. Heeft u misschien ook wat recentere tracktrace-nummers waarbij de bezorging niet goed is verlopen? Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht lizkersten

1 jaar geleden - Die worden uit de apps verwijderd, als je privé contact met me opneemt geef ik mijn adres en kun je daarop zoeken. Het is een structureel probleem dus je kunt dan elk pakket gebruiken wat er als afgeleverd staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 september 2021 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het is voor mij niet mogelijk om naar u te bellen. U kunt wel zelf contact met ons opnemen zodat wij de klacht voor u kunnen aanmaken en dit ook besproken kan worden met de bezorger. U kunt onze klantenservice bereiken via telefoonnummer 0900 2222 120.

Met vriendelijke groet,

Ashna
DHL E-care Customer Service

lizkersten

Heeft op 20 september 2021 om 15:15 geantwoord

Ik vraag niet om te bellen, ik vraag om contact op te nemen dit kan op talloze manieren. Het probleem is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door lizkersten