Klacht: Altijd wat

op 12 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas kan ik er niet altijd onderuit maar het liefste zou ik nooit meer bestellen via DHL. Vreselijk bezorger. Pakjes ruiken altijd naar rook (nieuwe kleding ook voor me dochter moet ik dus eerst wassen) na mijn klacht over het roken spuit deze beste meneer sterke parfum over de pakjes zodat ze naar rook en parfum stinken. Het tijdsbestek waarneer meneer hoort te komen komt hij nooit. Amicale (tikje bijdehante) man. Noemt me altijd bij mijn voornaam en zegt dan bijv. Zo Sandra hier weer een pakje van de Hema.
Ben wel blij dat ik eindelijk mijn pakjes krijg. Woon namelijk op 1 hoog en voorheen brachten ze het gewoon bij de beneden buren dus bleef ik wachten op niets….na veel klagen eindelijk over
Wie weet vandaag wel weer bij de beneden buren want het regent is nu 15.30 en zou een pakje ontvangen tussen 11 en 15.00 uur….. word er boos en moedeloos van.

Als alle klachten opgelost zijn

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedendag mevrouw de Graaf, Zojuist heb ik met u meegekeken naar de zendingen op uw adres. Volgens onze gegevens zijn er meerdere bezorgers actief in uw regio. Om die reden kan ik niet precies achterhalen om welke bezorger het gaat. Heeft u wellicht een trackingnummer van een zending waarbij u een pakket heeft ontvangen wat stonk naar rook en sterke parfum? Op die manier kan ik hier namelijk zo snel mogelijk mee aan de slag. Graag verneem ik uw reactie. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:22 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door De Graaf 80