Klacht: Altijd te laat

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Een keer te laat oké twee keer kan ook nog
Maar niet constant bij ieder pakket krijg ik op Mn app excuses we komen zo snel mogelijk
Vind dat Niet kunnen
Wij moeten er ook voor thuis blijven
Onze vorige postbezorger had dit Nooit
En nu is t standaard
Word er een beetje ziek van…..

Gewenste Oplossing:

Gewoon optijd komen wat er in de app staat vermeld
Anders hoef je ook geen tijd aftespreken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2018 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Sweens,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw tijdvak steeds niet gehaald worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik kan me goed voorstellen dat het niet fijn is dat de bezorger steeds te laat is.
De tijden die echter worden aangegeven zijn altijd een indicatie en worden bepaald aan de hand van eerdere bezorgingen. Mocht het na een bepaalde tijd steeds later zijn dan zal het automatisch worden aangepast.

Ik hoop dat de tijden snel worden aangepast zodat de bezorger weer op tijd zal zijn.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Sweens