Klacht: Stuk product binnen de garantie tijd.

op 23 mei 2011 over Alternate in de categorie Software

Ik heb deze processor nu sinds oktober 2010, maar op 6 mei 2011 begaf dit product het, en aangezien ik 24 maanden garantie had viel ik er nog onder tot oktober 2011.

Naardat ik alternate gebelt had en het probleem gemeld heb, zijden ze mij dat ik hem moest opsturen zodat zij een test kunnen uitvoeren. Naardat deze test zou zijn uitgevoerd zou ik een email ontvangen waarin staat dat zij hem 2uur lang getest hebben en geen fout zou zijn gevonden. In die tussen tijd had ik meteen al andere componenten besteld zoals een XFX 6870 video kaart en 8GB Corsair vengaence 1600mhz 8-8-8-24. Maar voordat ik hem opgestuurt had, had ik al mijn componenten al los gehaald om te testen of het daaraan lag maar dat was dus niet zo, dus andere processor erin gedrukt en wopa alles werkt? En zij zeggen dat er geen fout in mijn eigen Processor zit? Vandaag alternate weer gebelt (inmiddels is me processor onderweg naar zijn huisje:)) en alternate gevraagt wat de mogelijkheid is als die het nog steeds niet doet waarop de persoon aan de telefoon melde:

Dan zou u hem nog eens kunnen opsturen zodat wij hem nog eens kunnen testen? Waarop ik antwoorde van kunnen jullie dan geen nieuwe sturen? Ik val binnen de garantie periode en heb al mijn componenten getest, het fout zit toch echt in de processor! Waarop de persoon antwoorde. Wij testen alles met de software van AMD, en wij hebben 2uur lang een test gedraaid en geen fouten gevonden! Waarop ik antwoorde:

Dus eenmaal als ik hem terug heb en hij het nog niet doet krijg ik dus geen nieuwe? Nee zij die persoon.

Waarop ik antwoorde: Dan moet ik toch echt mijn advocaat inschakkelen als u dit product niet vervangt aangezien ik toch echt alles zwart op wit heb en nog steeds garantie heb!

Naardat ik boos opgehangen had en alternate had uitgescholden (lol) ben ik maar verder gegaan met lekker msnen hyven etc en wachten op me processor…. Nu is het nog even afwachten of die het straks nog steeds niet doet. Neem aan van niet want ze hebben hem alleen getest? En er valt niets aan een processor te maken?

Verder hier mijn specs van voordat ik me nieuwe stuff had:

AMD X4 II955 AM3 3200 Black 8M
Club3D gtx465 geforce
Kingston 4gb 1333mhz
3TB HDD
Water cooling (Corsair H70)
—–
Naar:
AMD X4 II955 AM3 3200 Black 8M????????
XFX 6870 Ati
Corsair vengaence 8gb 1600mhz 8-8-8-24
3TB HDD
Water cooling (Corsair H70)

Bedankt voor enige informatie of help wat hier misschien nog uitkomt?

Een nieuwe of gerepareerde? Processor van AMD X4 II955 AM3 3200 Black 8M.

En een verontschuldiging van Alternate.

Alle klachten die gemeld zijn door KimboCake