Klacht: het niet na komen van afspraken

op 09 december 2011 over Alternate in de categorie Software

onze pc gaf steeds bleu screens
nu blijkt dat er producten waren die niet werkte met elkaar deze zijn vervangen helemaal goed
maar nu de terug zending
maak de doos open zie ik een pc waar je niet blij van wordt
de zegelstickers stuk de grafische kaart lag los in de pc de hele achterkant beschadingd ik na dat ik het gezien had meteen gebeld is er een ophaal opdracht gemaakt dit ging ook allemaal goed maar nu
zou gebeld worden als hij weer binnen was gekomen bij alternate is niet gedaan nou heb ik vorige week (week48)gebeld of hij er al was nog niet werd er gezegd nou okee dus weer bellen(week49)dinsdag gebeld werd er gezegd dat ze er mee bezig zijn en mw u wordt vandaag nog gebeld over de lopende zaak .geen telefoon gehad .woensdag weer gaan bellen weer het zelfde verhaal u wordt terug gebeld maar weer niet . donderdag weer gebeld de gene die u heeft gesproken is met pauze is met een kwartiertje terug dan belt hij u terug .weer niet terug gebeld . vandaag vrijdag heeft mijn man gebeld en tegen hem wordt gezegd we zijn er nog niet meebezig hij is net binnen terwijl hij nu geloof ik alweer 2 weken bij jullie staat ben er wel een beetje klaar mee
er moet nu wel heel snel een oplossing komen hebben nu wel lang genoeg gewacht ben onze pc nu al bijna 6weken kwijt wat gaan we hier nu aandoen praten wel over een pc van bijna €750,-euro

een goeie werkende pc hebben die heel is en met dezelfde inhoud als we hadden

Alle klachten die gemeld zijn door FAM BON