Klacht: Als opdrachtgever behandeld als slecht betalende debiteur

op 29 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Helaas hebben wij als bedrijf een opdracht gegeven aan GGN om voor ons een betaling te incasseren.
Los van het feit dat dit ons veel geld heeft gekost, niets is verhaald en men werkelijk niets proactief onderneemt, ons niet op de hoogte brengt van vorderingen in de zaak, advies geeft hoe een vordering geïncasseerd kan worden, is er tot op heden geen cent geïncasseerd.
Diverse mail en berichten achtergelaten maar niemand belt terug.

Uiteindelijk een klacht ingediend.
Tot onze stomme verbazing werden wij daarna behandeld als slecht betalende debiteur! Van klantvriendelijk heeft men daar niet gehoord. Ook een persoonlijk gesprek \’wil\’ men niet.

Een klacht serieus nemen van een KLANT lijkt me in een normale situatie niet meer dan normaal.
Een tegemoetkoming in de kosten en serieus kijken naar de klacht van een betalende klant,

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 juli 2016 om 09:23 geantwoord

GGN heeft inmiddels contact gehad met de klager. In verband met de wet bescherming persoonsgegevens kan er niet inhoudelijk op deze website op de klacht gereageerd worden. De situatie is opgehelderd en waar nodig is er een oplossing geboden. De klacht op klacht.nl wordt bij dezen afgewikkeld. GGN blijft in contact met de klager.

GGN Mastering Credit.

Heeft op 12 juli 2016 om 10:08 geantwoord

Er is tot op heden geen oplossing geboden. UItsluitend is er telefonisch contact geweest met dezelfde persoon bij GGN. Regel 1 bij klachtoplossingen is volgens ons altijd om iemand anders de klacht te laten afhandelen.
We zijn nog in gesprek met GGN maar nog geen oplossing

Bericht van GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - Deze klacht kan niet via de social media verder worden opgelost. De klacht is daarom op deze website gesloten. GGN blijft in contact met de klager over de verdere inhoudelijke afwikkeling. GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant GGN