Klacht: als jij het niet kan tillen, waarom ik dan wel!

op 02 juni 2021 over TransMission in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er werd een airco bezorgd.

Toen ik het pakket wou pakken, kreeg ik het niet opgetild, moet hierbij vermelden dat ik een vrouw van 60 kg ben met meerdere rugbeschadigingen.

Vroeg toen aan bezorger of hij even wou helpen, en zijn antwoord was letterlijk als jij het niet kan tillen waarom ik dan wel

En dan nog een niet bepaald vriendelijke intonatie erbij plaatsen en beeld is geschetst.

Toen vroeg ik de man of hij dan even bij het pakket wou blijven staan terwijl ik mijn mobiel ging pakken om mijn vriend te bellen zodat die dan moest proberen om direct vrij te krijgen van zijn werk om het best dure pakket binnen te krijgen.
Daarop kreeg ik te horen, dat hij niet voor deze deur bleef staan.

Wow, wat een onbeleefd persoon!

Begrijp niet waar zulk gedrag vandaan komt, heeft hij een rotdag, of is er iets persoonlijks aan de hand, probeer dan op zijn minst nog je baan naar behoren uit voeren, je hoeft niet met een brede glimlach voor de deur te staan, maar een beetje sociaal zou fijn zijn.

Begrijp ook dat de bezorgers niet verplicht zijn om het pakket binnen te krijgen, maar het ging hier om het feit dat meneer de bezorger zich gewoon als een antisociaal persoon opstelde.

Heb dit nog nooit meegemaakt bij geen 1 transport bedrijf.

Pakket staat nog steeds voor de deur.

Op zijn minst excuses, en het bedrijf moet beseffen dat bezorgers die zij in dienst nemen niet alleen een rijbewijs nodig hebben maar ook normale omgangsvormen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TransMission

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TransMission nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bruce-Bella2016