Klacht: Als iedere seconden telt

op 30 januari 2015 over Primeline in de categorie Leningen

Als iedere seconden telt is een sloken van de Nederlandse overheid .
Wat inhoud als er zich iets voordoet waarbij direct hulpdiensten moeten worden gebeld .
Ik helaas te laat ben want ik heb niet alleen een geheim telefoon nummer moeten aanvragen .
Om van het terreur bellen van primeline en laser af te komen maar moet zelfs van morgens 9 uur tot s’avonds 9 uur mijn mobiel uitschakelen .
Dus voor ik bij nootgevallen de hulpdiensten kan bellen moet ik eerst mijn mobiel inschakelen wat circa 15 seconden duurt .
Dan moet ik nog bellen en voor ik contact met de hulpdiensten heb zijn we 30 seconden verder .
En gelooft u nu echt dat dit laser en primeline iets uitmaakt nee .
Dan gooien ze de telefoon er op .
Een fatsoenlijk bedrijf dat zelfs niets om mensen levens geeft .
En gewoon door gaat met telefoon terreur ook al zijn er afspraken gemaakt .
En op het moment dat de waarheid boven komt schrijft de heer L de Jong het volgenden .
wij hebben u al zo veel leugens verteld maar u gelooft onze leugens niet dus op verdere brieven reageren wij niet meer .
En daarmee is de maat definitief vol .

Dit bedrijf moet gestopt worden ook al moet ik hier de rest van mijn leven aan besteden .
Want dit bedrijf is een schande voor heel de financiële kredietwereld en bedrijven die het wel fatsoenlijk doen .

Bericht van Primeline

1 jaar geleden - Wijzigen Geachte heer Duijmelings, Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:16 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet