Klacht: totaal niet meedenkend het probleem op te lossen.

Na acht maanden krijg ineens een bericht dat er beslag gaat geled worden op mijn inboedel. Uit schrik bel ik meteen en geef ik aan een oplossing te zoeken in verband met een betalings regeling. Aangevend dat ik een moeilijke periode heb gezeten met een bewindvoerder die er vandoor is gegaan met al mijn documenten. Ik wordt verplicht mijn afschriften af te geven anders kunnen ze niks voor me doen. Ik bied mijn afschriften aan, betaal meteen 150 euro van de totaal verschuldigde 930 euro en bied een voorstel aan van elke maand een betaling te doen van 150 euro. Uiteindelijk krijg ik een telefoontje met dat ze geen voorstel kunnen bieden en dat ik alles moet betalen voor 13 maart anders staan ze voor mijn deur. Ik probeer nog een tussen oplossing te zoeken om een uitstel te vragen van tenminste een maand maar nee dat kan niet want dat is al te veel evraagd. Belachelijk wanneer je een nette voorstel dat ze dan totaal niet meedenken. Onbegrijpelijk gewoon. Geen wonder dat ze zo slecht op het nieuws voorbij komen, beetje mensen de stuipen op het lijf brengen dat ze alles laten liggen en meteen gaan betalen voordat ze je spulletjes komen halen om daar nog extra voor te rekenen. Lekker geld verdienen zo.

Als mijn voorstel van maandelijks 150-200 euro kan aflossen

Reactie van de melder van de klacht It.mamedov@gmail.com

1 jaar geleden - Paar dagen terug 500 euro afgelost met weinig omzet gedraaid te hebben afgelopen maand. Toch gebeld om te kijken of ze met me mee konden denken maar nee hoor. Die 280 euro wat er nog over blijft meer dan genoeg reden om langs te komen om beslag te komen leggen. Een week extra was iets te veel gevraagd.

Alle klachten die gemeld zijn door It.mamedov@gmail.com