Klacht: Almere/Amsterdam schulden

op 13 februari 2018 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Is mijn klacht gegrond of niet nu simpel Ja
Als volg ik had bij neckerman iets gekocht
zij gingen falit en komt mijn dossier terecht
bij vesting finace te Almere , nu heeft mijn vrouw ook gekocht
bij neckerman en haar dossier komt in Amsterdam terecht
wij lossen gewoon netjes af nu in 2018 gaat dit zeer moeilijk
worden en heb bij vesting finace netjes gevraagt of ik iets minder kon
aflossen en mijn vrouw ook nu moest ik alle papieren van schulden en de laatse
bank afschriften hun toe laten komen netjes gedaan heb bewijs van post.nl
nu schrijft Almere mij netjes een brief met wij hebben u dossier bij ons gesloten
nu had ik deze netjes gebeld en zij dat het gesprek opgenomen werd en dat zij mij
vertelde gezien de papieren hebben zij de zaak gesloten en Afgeboekt en de BKR verwijderd
zeer content tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een brief van Amsterdam vesting finace met de
mededeling het contrackt is ten onrechten aan vesting finace incasso overgedragen enzij hebben
dit nu in beheer en ik gewoon moet betalen
maar nu heeft mijn hulpverlener bij BKR van ons bijden opgevraagt deze heeft zij mij vandaag overgebeld
en zij deze volgende week meeneemt en op mijn bkr is geen neckerman te zien
bij mijn vrouw staat neckerman wel vermeld nu is mij geadviseerd dit na te vragen in Almeren gedaan zij blijven
mij zeggen het is afgeboekt klaar dus wie moet ik nu geloven ben wel blij met de brief en het BKR raport
in afwachting op hun oordeel van vesting finace ga ik dus 1 niet betalen

Dat Amsterdam iets netter mensen moet behandelen en niet gelijk zeggen u liegt kan gewoon niet en met een oplossing komen waarbij iedereen tevreden is

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door teetje