Klacht: woest

op 12 november 2011 over Almelooord in de categorie Dierenwinkels

ik ben gistermiddag geholpen door deze dierenarts omdat mijn katertje was aangereden en mijn eigen dierenarts geen dienst had.ik wou maar dat deze dierenarts nooit had bestaan.nadat mijn katertje door de dieren ambulance met spoed daar was gebracht werd ik door almeloord gebeld met de vraag of ze mijn kater mochten castreren..Ik barste in tranen uit ik wou weten hoe het met mijn kater was en een castratie wou ik best maar wegens financiele problemen wou ik het bedrag in termijnen betalen.ik was woest dat ze mij dat durfde te vragen!en ontzetten bezorgd ik wist niet wat er aan de hand was met hem.tussendoor hoorde ik tijdens het telefoongesprek de dienstdoende arts praten over zijn bevindingen..mijn kater had een gebroken bekken en een gebroken achterpoot..ze wijgerde een operatie te doen omdat ik dit bedrag niet in 1 keer kon betalen en stelde euthenasie voor waar ik het totaal niet mee eens was..mijn man zo elk moment terug komen en ik moest van hun binnen 10 minuten reageren dus gelijk mijn man geinformeerd over de stand van zaken.die heeft vervolgens woedend en over zijn toeren terug gebeld.en alles met elkaar wouden deze arts niet mee werken wegens geld.ze hadden hoe dan ook echt betaald gekregen ook al zou het een vermogen hebben gekost.ik vind het ontvatsoenelijk dat een arts alleen maar aan zijn eigen portomonee denkt en niet in het belang van een dier!mijn kater hebben ze in laten slapen ik ben die zelfde avond erheen geweest om afscheid te nemen toen hij al de spuit al had gehad.ik kreeg een factuur mee van ruim 134.00 euro die ik niet in 1 x kan betalen en het meeste waar ik woest om ben en erg verdrietig is dat ik mede dankzij hun mijn katertje kwijt ben!!ik wil dat deze praktijk zijn deuren sluit of iets meer mee leeft met de dieren.

een excuus en een complete kwijtschelding

Alle klachten die gemeld zijn door nine1984