Klacht: Alles is fout gegaan maar da ook alles

op 16 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Beste Heer, mevr

Ik een enorme klacht tegen uw bedrijf zowel op alle fronten.
Op 28-06-2016 zou u komen om bij mij de laminaat en vloerbedekking komen leggen dit is helaas helemaal fout gegaan, ik heb een hele dag vrij moeten nemen en niemand kwam opdagen, de volgende dag wederom een poging van uw kant om alles te leggen in huis.
Dit was een complete chaos er was niet voldoende tapijt waardoor alles anders ligt(horizontaal en verticaal) er was te veel laminaat en te weinig plinten en de trap was ook niet gelegd met tapijt en de hal beneden is niet eens gelegd.
Na 3 weken kwamen ze weer eens langs en nog steeds is mijn hal beneden niet goed gelegd.
Dan hebben we de gordijnen, verkeerde maten, vlekken en aan elkaar gestikte gordijnen, nu na 3 weken hangen er weer nieuwe en wederom weer fout! En de stoffeerder komt even 2 uur te laat, wederom weer een werkdag gemist. Beneden zijn ze weer te kort en de verkeerde stof????
Ik heb in totaal nu zo’n 4500,- bij uw firma besteed en wens compensatie voor al het gedoe en mijn gemiste werkdagen hierdoor, heb een eigen bedrijf en heb veel verlies gedraaid hier door.
Ben door de klantenservice onbeschoft geholpen en heb vele malen moeten bellen.
Ik ben nu genoodzaakt om stappen te nemen bij het programma kassa en de consumentenbond.
Ik kan als vergoeding van uw kant cadeaubonnen krijgen van 30,-, uuuuuuh?
Ik wens alsnog de goede gordijnen te krijgen met de goede lengte en maat.
Ik hoop spoedig van uw kant te horen.

Anouck Farwick
Zwanebloemweg 22, 1121 XW Landsmeer
0628555478

niet!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door afarwick