Klacht: alles in 1 pakket

op 03 oktober 2011 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

op 19 sept heb ik alles in 1 pakket besteld. In de papieren staat iets anders dan op de website. Ik bellen. Ander half uur aan de telefoon en 2 x gewoon weggedrukt. Nu kreeg ik per post het voor mij beschikbare telefoonnr.Echt onmogelijk. Op de website staat dat ik het kan wijzigen door nr 09000244 te bellen. Na ruim 15 min wachten kreeg ik te horen dat het nu niet veranderd kan worden. Ik zit met de opstart van eigen bedrijf en wil dit nr niet. Kan dus niet. Na zoveel strubbeling heb ik het gehad. Ik wil mijn abonnement opzeggen. Website zegt dat dit telefonisch kan. Dus weer bellen en echt na 5 min had ik al iemand aan de lijn. Helaas kon ik niet opzeggen. Want dat een nr niet mooi is is geen reden. Dat is ook niet mijn reden. Ik wil als klant voorgaan op het systeem en dat is bij de KPN niet mogelijk. Toch wil ik wel opzeggen. Jan Willem (van KPN) verbreekt de verbinding.!!!
Daarbij gebruiken ze nu opeens ook de naam van mijn overleden vader op de correspondentie. Wat een stakkers.

Ik wil dat per onmiddellijk mijn abonnement bij de KPN opzeggen. Het gaat pas per 21 okt in. Mocht het niet mogelijk zijn om het nu te annuleren (omdat zij na de 7 dagen bedenktijd wel slecht werk mogen leveren en ik er gewoon voor een jaar aan vast zit) Dan is het niet anders. Maar dan wil ik het wel opzeggen zodat ik zo snel mogelijk van hen verlost ben.

Alle klachten die gemeld zijn door annie schilstra