Klacht: Alles gaat mis bij Reggifiber

op 12 mei 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Een eenvoudige wisseling van glasvezelaanbieder. Tot het moment het daadwerkelijk plaats moest vinden. Allereerst kwam de monteur van Selecta (onderaannemer Reggifiber) vier uur te laat. Alvorens blijkt hij de patchkast niet om te kunnen zetten en meld hij ook nog eens de afspraak af als niet thuis. Reggifiber weigert in te zien dat de nieuwe FTU echt wel geplaatst is en eist dat ze (pas na twee weken) nog een keer langs mogen komen. Dit maken ze vrijdagmiddag om 5 uur bekend; dat ze maandagochtend langs komen. Ik zie maar hoe ik vrij neem; want anders voorlopig weer geen internet. Maar alles is aangesloten; ook de router van T-mobile. Ik hoef dus helemaal niet thuis te zijn voor dit geneuzel.
Je wordt als een hoop … te woord gestaan en men blijft volhouden dat de schuld bij een ander ligt of dat ik niet thuis was. De kabouters hebben zeker die FTU geplaatst… Enig inzicht dat wellicht de monteur van Selecta een fout heeft gemaakt qua afmelding komt er niet en enige compenstatie om het heraansluiten sneller te kunnen laten verlopen of financiële schade kan ik vergeten. Het enige wat men kan is terugverwijzen en de schuld verschuiven.

Dat maandag alles aangesloten wordt zonder dat ik nutteloos daarvoor thuis hoef te zijn en een excuses voor deze complete chaos die Reggifiber en haar onderaannemers gecreëerd hebben. Niet meer van het kastje naar de muur sturen!

Alle klachten die gemeld zijn door ronniemeerbeek