Klacht: alles fout

op 07 september 2018 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

levering binnen 3 dagen werd een week om daarna nog een week te verplaatsen. Bij levering blijken de beugels niet te kloppen die aan de hoofdsteun zitten (past niet). Daarna blijkt ook nog eens dat de verkeerde maat bed geleverd is. Als je hier dan over belt zeggen ze ,tot mijn grote verbazing, dat we niet de eerste zijn die dag die belt met zo’n klacht. Hun oplossing we ruilen deze zsm om. Over precies een week betekend dat bij hun. Dus weer een dag verlof pakken. Oplossing ??? die moet jezelf verzinnen. Serviceverlening ??? zsm omruilen is niet hun oplossing (een week is niet echt zsm als je het andere bed al weg gedaan hebt. Compensatie??? das niet hun motto daar moet je zelf naar vragen.

Gewenste Oplossing:

Als ze hun afspraken nakomen zoals op de site vermeld. En als er problemen zijn ze de volgende dag het bed omruilen aangezien ze het juiste bed wel op voorraad hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

Bericht van Boxspring-deals.nl

3 maanden geleden - Beste Jan, Vervelend dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ik zie in de agenda dat u voor aanstaande vrijdag ingepland staat voor de wisseling en dat u ter compensatie een gratis hoeslaken krijgt. Ik zal vandaag contact met u opnemen om tot een gewenste oplossing voor u te komen. Excuses voor het ongemak. groetjes Fabienne Boxspring-deals.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 13 december 2018 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend dat u de verkeerde maat heeft ontvangen.
Ik zie in de agenda dat u voor aanstaande vrijdag ingepland staat voor de wisseling en dat u ter compensatie een gratis hoeslaken krijgt.
Ik zal vandaag contact met u opnemen om tot een gewenste oplossing voor u te komen.
Excuses voor het ongemak.

groetjes Fabienne
Boxspring-deals.nl

Beste Jan,

Mijn collega heeft uw klacht opgepakt en deze is opgelost. We wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,
Bijke

Boxspring-deals.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Koert