Klacht: Alles digitaal behalve contact?

op 26 april 2016 over Belastingdienst in de categorie

De belastingdienst gaat zoveel mogelijk digitaal. Alles via het digitale loket, geen blauwe enveloppen meer, ze gaan met hun tijd mee.
Als ik echter een kopie van voorschotbedragen nodig heb, op echt papier, vind ik niet dat daar moeilijk over gedaan hoeft te worden. Nee, ik heb geen printer en nee, ik wens die niet aan te schaffen omdat ik eens per jaar drie formuliertjes nodig heb. Bij mijn weten kan de belastingdienst mij die kopie gewoon verstrekken zonder bijkomend printer-verkooppraatje. En… als dan toch alles zoveel mogelijk digitaal moet en het een probleem is om een papieren kopie toe te sturen, waarom heeft de belastingdienst dan nog steeds geen algemeen e-mailadres?
Alles dus digitaal, behalve als het makkelijk is voor de burger.

Het zou handig zijn als de belastingdienst de mensen gebruik kan laten maken van e-mail als ze vragen hebben. Op deze manier is het alleen digitaal wanneer het de belastingdienst uitkomt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MeriamG