Klacht: allergrootste oplichters

op 21 april 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

In juli heb ik mij aangemeld op huurstunt en meerdere andere sites in de hoop een kamer te vinden. Toen ik een kamer had gevonden halverwege juli heb ik alle accounts opgezegd. Echter blijft huurstunt afschrijvingen doen en na meerdere malen contact te hebben gezocht zonder succes, kreeg ik allerlei dreigementen van CIB incasso. Ik heb een verweerbrief geschreven naar CIB incasso en huurstunt, en hierin uitgelegd waarom de vordering niet gegrond is. Echter meldt huurstunt mij dat ik een account bij hen heb aangemaakt in juli, maar dat ik deze pas in november zou hebben overgezet naar een premium account. In november had ik al lang woonruimte, en het is ook aan te tonen in de gegevens van de gemeente dat ik van Assen naar Zwolle ben verhuisd in juli. Er valt niet te praten met huurstunt, zelfs reacties op hun mails moet ik meerdere keren versturen voordat ik een reactie krijg.

Ik ben tevreden als huurstunt mijn premium account blokkeert (ik kan deze zelf niet opzeggen omdat de gegevens niet meer werken aangezien ik al opgezegd heb) en de openstaande vordering wordt geannuleerd aangezien deze niet gegrond is. Ik heb 1 maand betaald en ik heb ook maar 1 maand "gebruik" gemaakt van huurstunt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 06 juni 2016 om 15:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Huurstunt.nl heeft u in een e-mail duidelijk uitgelegd hoe u zich kunt uitschrijven. U heeft zelf een account aangemaakt en dient deze dan zelf ook weer op te zeggen. Wanneer u dit account heeft aangemaakt kunt u ook terug vinden in uw e-mail dan zult u zien dat de datum wel degelijk klopt.

Alle klachten die gemeld zijn door amsmit