Klacht: Allemaal Schijn

op 31 augustus 2016 over Dynamiet Nederland in de categorie Financiële hulpverlening

Ik ben met dynamiet in zee gegaan nadat ik uitgebreid heb gesproken over wat ik allemaal al gedaan had om mijn registratie kwijt te raken, zij beloofde dat zij het op een andere manier zouden aanpakken. Meer op dat het voor mij zo toekomst bepalend is om die registratie kwijt te raken. Nu krijg ik een standaard berichtje dat het niet gelukt is, ze hebben precies hetzelfde gedaan als dat ik al gedaan heb en geven aan dat ik met hen wel een rechtszaak zou kunnen beginnen.

als blijkt dat zij gedaan hebben wat beloofd is

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynamiet Nederland over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynamiet Nederland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynamiet Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynamiet Nederland

Heeft op 02 september 2016 om 10:08 geantwoord

Geachte cliënt,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik zojuist getracht om u telefonisch te bereiken.

We zoeken graag met u naar een oplossing. U stelt in uw klacht dat u pas tevreden bent als we gedaan hebben wat we aan u beloofd hebben. Het is me niet helemaal duidelijk wat u daar onder verstaat. Ik ga er vanuit dat u wilt dat we verdere stappen jegens ICS ondernemen. Uw dossier heb ik daarom overgedragen aan mijn collega, de heer Knol. Hij zal u zo spoedig mogelijk berichten om na te gaan of we verdere stappen kunnen ondernemen.

Ik constateer dat u aan ons nog een betaling van €170,- verschuldigd bent. Inmiddels heb ik onze administratie verzocht om de betaling (op dit moment) niet bij u in rekening te brengen. U hoeft dit bedrag pas te voldoen wanneer u voor 100% tevreden bent over onze dienstverlening, oftewel als wij gedaan hebben wat we aan u beloofd hebben. Dit aanbod doen wij geheel op basis van coulance.

U verneemt zo spoedig mogelijk van ons, en indien gewenst kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elza61