Klacht: Alleen maar uit op geld.

op 06 december 2017 over Casius in de categorie Bouwbedrijven

Wij zijn ruim 5/6 jaar klant geweest van Casius.
Er word totaal niet gekeken naar wat voor bedrijf je hebt. Er kan dus een beunhaas bij je thuis aan de gang als je pech hebt.
Het enige doel wat ze hebben is geld innen van de bedrijven en de commissie die ze ontvangen als een werk opgeleverd is.

Vertrouw dit bedrijf niet!!!
Wij waren al lang niet meer afhankelijk van Casius, dus hebben wij ons zogenaamde abbonoment opgezegd. Helaas net 1 week te laat, dus zit je er weer een jaar aan vast. Via het gerecht aangevochten, maar nog verloren ook.

Ze zijn er alleen maar op uit om te innen. En of de klant( bedrijf ) nu tevreden is of de particulier…
Het interesseerd ze helemaal niks!

Als ze iets doen voor het geld wat ze ontvangen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Casius

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Casius nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Casius in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Casius een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Casius

Heeft op 28 december 2017 om 10:18 geantwoord

Maik Verhoeven is met zijn bedrijf M. Verhoeven Loodgieters- en Dakbedekkingsbedrijf uit Nieuwkuijk 4 jaar bij ons aangesloten geweest op aanraden van zijn vader die eveneens vele jaren bij ons aangesloten is geweest. Maik haalt nu graag zijn gram, omdat hij de door hem gewenste rechtzaak verloren heeft en niet tevreden is, door onjuiste feiten of onwaarheden te schrijven. Jammer, voor ons had het allemaal zover niet hoeven komen Maik.

Alle klachten die gemeld zijn door Mgj Verhoeven