Klacht: Alleen maar geldbeluste wolven

op 29 juli 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Beste Scheidegger,

Tot grote verbazing heb ik gister mijn cijfer voor eindopdracht ontvangen en dit was een onvoldoende, 5.2. Na de feedback te hebben gelezen (welke overigens zeer vaag is en waarin vooral gezocht werd net naar tekortkomingen om iemand niet te laten slagen!) wil ik aangeven dat ik het er niet mee eens ben. Ik heb al mijn modules met fantastische cijfers gehaald en opeens bij de eindopdracht heb ik een 5.2 Dit komt voor mij over als, wij geven een onvoldoende, zodat wij 200eu kunnen cashen! Daarnaast lees ik veel klachten hierover op verschillende sites en Facebook. Wil ik mijn bezwaar tekenen, mag ik 75!!! Euro betalen, waarvan de kans groot is dat jullie dat toch afwijzen!!! Omdat het één groot instituut is die samenwerkt. Dus bij a 300eu innen voor een herkansing. Ik ben ziek geweest mijn 2e les en lag met zware buikgriep op bed en toilet. Omdat ik ziek ben geweest mag ik nu niet kosteloos mijn herkansing doen. Daarnaast zijn de modules niet altijd op de aangegeven locaties geweest en heb ik flinke kosten moeten maken mbt parkeren en reiskosten. Ook dit vergoeden jullie niet.

Het is een MHBO opleiding (ik heb al een HBO communicatie diploma gehaald via Fontys) en voor mij dus meer een opleiding om kennis op te doen.

Een vriendin van mij heeft exact hetzelfde gehad. Alle modules fantastisch gehaald en eindopdracht, net aan een onvoldoende.

Jullie naaien mensen door gigantische bedragen te vragen voor bezwaren en examens.
Op deze manier sta je met je rug tegen de muur en kan je helemaal niks!!

Ik verwacht zo spoedig een reactie met een oplossing, vooral ook omdat het een hele klas betreft die het niet heeft gehaald, wat zeer merkwaardig is. Dan zouden de docenten dus ook niet capabel genoeg zijn.

Cyrelle

Nogmaals in laten lezen door een andere docent. Herkansing zonder kosten van 200eu. En afschaffing van bezwaarkosten 75eu

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sierelluh