Klacht: Alleen maar digitaal contact tot je achterstand hebt, dan dwingend bellen en smsen

op 27 juli 2017 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedrijvenpagina is nogal opdringerig. Waar vorig jaar na een net en duidelijk verhaal, het drama begon met niet nakomen van afgesproken termijnen, blijkt dit jaar gewoon opnieuw het volledige bedrag in rekening gebracht te worden. Dit is allemaal digitaal gebeurd via de mail, echter is deze niet aangekomen door problemen bij de provider blijkt achteraf. Nu is er 1 brief verstuurd met de in gebreke stelling. Toen deze binnenkwam contact opgenomen met bedrijvenpagina dat ik de vermelding van mijn bedrijf niet meer wil doen omdat het niet heeft opgeleverd wat is belooft en de termijnen die waren afgesproken niet konden worden doorgevoerd en verplicht 2 termijnen werden gerekend. Dit was allemaal niet mogelijk, er moest betaald worden en opzeggen kon niet meer.

Gewenste Oplossing:

De vermelding wordt verwijderd, de rekening wordt geseponeerd en het incassobureau wat helemaal eigen plannen trekt ipv overlegt met de klant wordt teruggeroepen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Renske kwebbelsnoes