Klacht: Alleen envelop gekregen.

op 02 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mensen hebben mij een felicitatie kaart gestuurd met een cadeau kaart van Bol.com,
Ik heb allen een lege beschadigde envelop gekregen zonder inhoud.
Waar is de rest gebleven, dat moet toch ergens bij jullie zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik kan hier toch niet tevreden over zijn,

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2017 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Pieters,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u een lege felicitatie kaart heeft ontvangen. Uiteraard excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Volgens mijn gegevens heeft u hierover inmiddels telefonisch contact over gehad en is er via die weg een klacht ingediend.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 02 juni 2017 om 10:46 geantwoord

De cadeau kaart is hiermee niet terug.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]