Klacht: All you need is love

op 24 augustus 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Hallo.

2 jaar geleden (aankomede winter 3 jaar) kwam ik in de kersteditie all you need is love voor.
Er kwam een jongen genaamd Diogo Barata vanuit Engeland naar Nederland vliegen voor mij.
Deze jongen heeft mij heel veel dingen aangedaan. Waaronder seksuele intimidatie. Ik heb sinds dien ook geen contact meer met deze jongen.
Nu word dus de aflevering waar ik in voorkwam steeds maar op tv herhaald. Ik word hier keer op keer weer mee gepest. Krijg stomme opmerkingen en mensen die mij uitlachen. Ook zelf vind ik het niet fijn om te zien door alles wat er is gebeurd. Ik krijg hier een depresief gevoel van en kan hier niet mee om gaan.
Nu is dus mijn vraag of alstublieft dit stukje uit de aflevering geknipt kan worden. Ik begin hierdoor namelijk steeds ongelukkiger te worden en het word me gewoon te veel. Elke keer als ik me er over heen heb gezet word het weer opnieuw uitgezonden. Nu al 3 keer. En elke keer word ik weer opnieuw herinnerd aan deze afschuwelijke tijd en elke keer word ik er weer op aangekeken door andere mensen.
Ik vraag niet of de hele aflevering van tv kan worden gehaald… maar in iedergeval dit stukje eruit geknipt kan worden zodat ik me er overheen kan zetten…

Melany De Vries

Als dit stukje waar ik in voor kom uit de aflevering word geknipt zodat ik verder kan gaan.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanyilona