Klacht: overmatig telefonisch contact

op 25 september 2014 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Eerder dit jaar heb ik voor een half jaar een abonnement afgesloten bij het AD. Doordat ik te weinig tijd had de krant te lezen heb ik het abonnement opgezegd. Sindsdien ben ik meerdere malen door uw bedrijf gebeld. Er is mij na dit contact aangegeven dat ik doorverbonden zou worden naar het bel me niet register. Aangezien ik zelf op dat moment niet voor het contact gekozen heb en met werkzaamheden bezig ben, kies ik er ook op dat moment niet voor te wachten op de doorschakeling. De afgelopen 10 dagen ben ik 5 keer door uw bedrijf gebeld. Ik vind de mate waarop vasthoudend contact gezocht wordt zeer onwenselijk, waardoor ik nu over ben gegaan tot een klacht. Deze mate van het werven van klanten werkt naar mijn idee averechts voor uw bedrijf. In de toekomst zal dit mij er eerder van weerhouden opnieuw tot een lidmaatschap over te gaan.

Stoppen van telefonisch contact.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door