Klacht: horlogeactie ad

powtjai op 14 december 2009 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

nadat ik op de ad horlogeactie site was geweest om me te registreren heb ik van hun een e-mail teruggehad dat ik mn horloges(2 horloges 2 dochters) op 3 november kon ophalen bij de free record shop.ben daar ook op 3 november geweest met mn dochters stond tot mijn verbazing mn telefoonnummer niet in de lijst en kreeg ik mn horloges niet mee terwijl ze me nog een e-mail hadden gestuurd stond ik daar met 2 teleurgestelde kinderen . kreeg een formulier mee waar een telefoonnummer op stond wat ik op maandag moest bellen na dat gedaan te hebben werd mij geadviseerd om de kaarten op te sturen heb ik ook gedaan nu heb ik op 4 december 1 horloge binnengehad nu heb ik een e-mail op 10 december gestuurd maar zit nog op antwoord te wachten .als je abonnee wilt worden en je stuurt dan een e-mail krijg je binnen 1 dag antwoord dus in de acties van het ad heb ik nog weinig vertrouwen .kan dat ene horloge ook niet geven want dat is weer niet leuk voor de ander. afz J.Hoefakker

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 september 2011 om 14:52 geantwoord

Geachte Heer, Mevrouw,

Sinds kort heeft het Algemeen Dagblad haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.

Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.

U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u melden via [email protected], en vragen over digitale diensten op [email protected]

Lezersservice Algemeen Dagblad

Alle klachten die gemeld zijn door