Klacht: Horloge Mega Mindy

j.mentink op 25 november 2009 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Beste Heer Mevrouw Ik heb meegedaan aan de horlogeactie hetene horloge heb ik opgehaald bij Free Record Shop in Doetinchem maar het andere heb ik nooit gekregen dat vindt ik sneu voor mijn kleinkind wordt het nog opgestuurt bij voorbaat dank J mentink Kan.de Vriesstraat 81 7071ZT Ulft

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 september 2011 om 14:49 geantwoord

Geachte Heer, Mevrouw,

Sinds kort heeft het Algemeen Dagblad haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.

Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.

U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u melden via [email protected], en vragen over digitale diensten op [email protected]

Lezersservice Algemeen Dagblad

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Algemeen Dagblad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door