Klacht: ad horloge nu al 2 x geprobeerd om mij aan te melden wat niet lukt ik spaar voor niets de klokjes uit de krant

jeannettevdplaat op 22 oktober 2009 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

hoe kan ik nu nog wel aan het horloge komen is mijn vraag want aanmelding lukt niet van te voren.groet.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 september 2011 om 14:48 geantwoord

Geachte Heer, Mevrouw,

Sinds kort heeft het Algemeen Dagblad haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.

Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.

U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u melden via [email protected], en vragen over digitale diensten op [email protected]

Lezersservice Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Sorry hoor maar het is wel lang geleden en nu pas een reaktie dat horloge heb ik dus nooit kunnen hebben van jullie wat ik toch best vervelend vond ik heb geen abonnement omdat ik de krant altijd los koop omdat ik altijd onderweg bent en nu verder over mijn klacht. gr j.vd plaat

Alle klachten die gemeld zijn door