Klacht: zeer onvriendelijke verkoopster afd. brood

op 26 januari 2010 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Verkoopster geeft geen klantvriendelijke antwoorden. Geeft als antwoord op de vraag; welke donuts zijn er in de aanbieding ( 2 soorten in bakken): \\\’voor uw neus!\\\”
Deze verkoopster geeft haar antwoorden zeer kattig en heeft wel hele broden in de aanbieding ( rek vol ) maar wil geen half maken.

Gewenste oplossing

Als informatie bij de manager terechtkomt en verkoopster hierop aangesproken wordt.

Bericht van capelle1986

9 jaren geleden - Meneer, u kunt het desbetreffende filiaal ook zelf bellen en naar de manager vragen. Ook kunt u het hoofdkantoor bellen voor klachten over personeel. Albert Heijn heeft een gratis nummer 0800-0305

Alle klachten die gemeld zijn door ans